20 Şubat 2010 Cumartesi

uzak ihtimal


çok çok uzun zamandır izlemek istiyordum.sonunda dün gece internetten online saatlerce uğraşarak izleyebildim.online film izleme olayının hiç hoş bişey olmadığını da görmüş oldum.saatlerce dolmadı.filmi zaten pek çok sitede bulamadım.zoru bi süreçti kısacası.ankaradan istanbul galataya gelen bi müezzinle onun komuşusu rahibe clara arasındaki ilişkiyi anlatıyor film.son derece naif ve yumuşak bi film.ne kadar tatlılar ya diyorsunuz onlara bakıp ve tabiki aşkımız mutlu sonla bitemiyor.clara rahibe olmaya italyaya giderken musa trenin arkasından ona bakmakla kalabiliyor.babası olduğunu bilmediği yaşlı bir sahaf ,eskiden beri görülmemiş çıkarcı tanıdıklar.buruk bir aşk hikayesi izliyoruz ,sessiz ,sakin insanlar.pek çok eksiği olsada film ödüle boğulmuş.
galatada yaşamak hep bi hayal olmuştur  benim için istanbulda beni en çok etkileyen yerler o civarlardır.eski binalar ,yüksek tavanlı muhteşem istanbul manzaralı tarihi doku. filmi izlerken canınız yeşil elma,türk kahvesi ,peynir, simit tarzı şeyler çekebilir filmi izlemeden hazır ederseniz rahat edersiniz benden söylemesi:) 
 bukowskinin kadınlar kitabını almak ve okumak isteyen bünye! son dönemde izlediğim türk filmlerini seviyorum yahu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder