20 Ocak 2010 Çarşamba

avatar

adamlar neler yapıyor ya olayını bi kez daha yaşamış oldum daha ilk dakikadan itibaren adeta filmin içinde pandorada o ağaçların arasında gezen bendim sanki savaşırken o füzeleri yiyen inanılmaz mükemmel bi görsel şölendi yorgunluktan ölmeme rağmen 2.5 saatin nasıl geçtiğini anlamadım. insanoğluna sinir oldum.oraya gidip yaşamak istedim.





yönetmen Cameron, “Belki de Navi kabilesi, insanların daha iyi bir modeli, belki de doğal olarak içimizde var olan ama kaybetmeye başladığımız saf halimiz. Filmi gördüğünüz zaman siz de Navi’ler gibi olmak isteyeceksiniz,” demiş gerçektende bende özenmedim değil.


Dünyanın en gelişmiş 3D kamerası kullanıldığı, yapımı 14 yıl sürdüğü, film 197 kamerayla çekilmiş, filmdeki Na’vi dili iki yılda yaratılmış... Avatar, pek çok açıdan ilklerin filmi... etkisinden kurtulmam baya uzun süreceğe benziyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder