3 Ocak 2010 Pazar

ankara izlenimleri


ankara,ülkemizin başkenti olup, her köşesi havuz yapay göl, göletle deniz yoksunluğunu kapatmak için bezenmiş, istanbuldan küçük ve ucuz:D:D diplomasi kokan ve sanırım bayada düzenli bi şehir.insanlarının son derece kaba olduğuna dair duyumlar da almış olsam :)en azından ben kaldığım bu zaman zarfında pekde kaba insanlar görmedim.






ankara sincanda bulunan harikalar diyarı, avrupanın en büyük parkıymış.şehir merkezinden biraz uzak olsada:P kesinlikle gidilmesi, özellikle çocukların götürülmesi gereken biyer. insan kendini bi anda çizgi filmlerin içinde buluyor. özellikle çocukluğu çizgi film izleyerek geçmiş olanlar mutlaka büyük bir memnuniyetle bu geziyi bitireceklerdir.
denize kıyısı olan kentlerde yaşayıp ankaraya 'denizi yok pöf. memur kenti' tarzı yorum yapmayan insan yoktur heralde. :)bana göre heryerde sevicek bir şeyler bulmak mümkün sadece hayallerin ne yöndeyse o şehri biraz daha çok seviyorsun ötekilerden.










atakule:beni dehşete düşürdü bir parça. 44 katlı bina yüksekliğindeymiş sanırsam .yükseklikle pek aram iyi olmamasınında etkisiyle pek sevemedim kendisini ,yılın ilk gününde hava koşulları itibariyle küçük bir çocuğun rahatlıkla havalanıp uçabileceği, bizim bile uçuşa geçebileceğimiz hava koşullarına sahip olduğunu gördüğüm olsun buda bir deneyimdi deyip kendimizi yerküreye daha yakın bi yere atmakla sonlandı. en üst kattaki 1 saate bi tur atan restaurantta yemek yemek güzel olabilir diye düşünüyorum yinede:) nede olsa rüzgar almıyor:)




heryerde heykeller var ve ben buna bayılırım istanbulda niye yok ama yaaa dedim her seferinde:(

limon -b-azarında :) satılan ucuz ama mükemmel filmler
şimdilik aklıma gelenler bunlar oldu.



belki çok gri bir şehir kimilerine göre belki de soğuk.bişeyler yapıp paylaşıcak ve hayatını güzelleştiricek insanlar olduğu sürece sanırım hiç bir şey pekde önemli değil.

ama yine de şunu hatırlatırım:
yahya kemal'e sormuşlar; "ankara'nin nesini seversin?" diye"istanbul'a dönüş yollarini severim" demiş.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder