23 Ocak 2010 Cumartesi

angel-a


2005 yapımı bir luc besson filmi. 
siyah beyaz her karesi çok güzel bi film bir dolandırıcıya yardım eden bi melek. yalan söylememesi gerektiğini öğrenen bi adam ve tabiki yine aşk.

angel-a:sevebılmen ıcın sevılmıs olman lazım. ben sana sımdı sevgı verdım. sımdı artık senı sevıyorum dıyebılırsın



andre: dunya cok materyalist oldu, mucizelere inanmakta zorlaniyoruz...
angela: (ayna karsisindaki sahnede) kendini sevmelisin, kimse sana söylememis olsa da...
angela: kendine inanmiyor, kendini tanimiyor ve sevmiyorsun! isim uzun sürecek burda
andre:anlasana beceriksizin biriyim ben... gökyüzünden bile melek diye bir kaltak gönderiyorlar.





hayatla baş edemeyen, tam bir tutunamayan olan ne kadar çok insan var dünyada diymi ?tutunamayan dedimde hala okunması gereken bir kitabım var.:)

andre rolündeki jamel debbouze nin 1990 yılında henüz 15 yaşındayken tren yolunda arkadaşıyla oynarken sağ kolunu kaybetmiş olduğunuda yeni öğrenmiş durumdayım amelidede rolü vardı. ne kadar dikkatsiz bi insanım ben:S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder