13 Şubat 2012 Pazartesi

soğuk şubat günleri


2009'da gitmiştim ilk kez Dali sergisine:
Sabancı Müzesindeydi, epey eseri gelmişti ve inanılmaz etkilendiğimi hatırlıyorum.
Tekrar İstanbul'a geldiğini öğrendiğimde müthiş heyecanlanmıştım
 pazar günü ancak fırsatını bularak en nihayetinde gittik  MSGSÜ Tophane-i Amire deki sergiye ancak eskisi kadar etkilenemedim;
 hem çok az  çalışması gelmişti hem de gelenlerin bir çoğu Dante'nin İlahi Komedyası için yaptığı çalışmalardan oluşuyordu ancak ben okumadığım için biraz uzak kaldım.
Ayrıca anlam veremediğim bir şekilde sergideki resimlerin yanlarına hiçbir açıklama ve tarih eklenmemişti.
Yine de Dali buralara kadar gelmişken gitmemek olmazdı.












Sergi çıkışı biraz soluklanmak ,bir şeyler içmek için Julius Meinl / Karabatak Karaköy'e gittik.
Kafenin dekorasyonu müthiş, içerisi çok kalabalık ancak  daha sessiz olan üst kat güzel bir şeyler içmek için mükemmel bir yer.
Yakında o civarlar da kafelerle dolup taşacak gibi gözüküyor.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder