26 Nisan 2011 Salı

kaybedenler kulübü

” kadınlar, seni sen yapan özelliklerine aşık olurlar, sonra da o özellikleri senden almaya çalışırlar.”


- geçen cumaya gittim.
+ ne zaman?
- salı. ben hep salıları giderim, daha sakin olur.





tüm gün tv başında koltukta tembellik yapıp belgesel izleyen rıza kocaoğlunun canlandırdığı murat karakteri çok şekerdi; neredeyse tıpkısının aynısı için ma vie en l'air filmine de bakabiliriz.
 ve tabi ki filme renk katan konuştukları alt yazıyla verilen karakter.
nejat işler daha ne kadar korkunç gözükebilirdi bilmiyorum.yıkanmamış yapış yapış pis saçlar:/
''Sana verdiğim kitapları okudun mu? En çok hangisini beğendin?" diyen ve kitaptan alıntı yapan bir anne; kim istemez ki?
kadıköyde yaşayıpta izlememek ayıp olurdu  filmi ama  bir-iki bira içmiş kafayla izlemek daha da güzel olabilir.
"Ben hayatımı hep istediğim gibi yaşadım. Çok bedel ödedim; ama hep istediğim gibi yaşadım."
bir gün hepimiz bunu diyebiliriz umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder