5 Temmuz 2017 Çarşamba

gölyazı bursa

Güneş batarken havadan çekilmiş muhteşem Gölyazı fotoğraflarını bilirsiniz, onlara kanıp Uluabat Gölü'ndeki yarımada üzerine kurulmuş olan Bursa Gölyazı Mahallesi'ni görmek için yola düştük. 19 Mayıs'ta gittiğimiz için inanılmaz kalabalıktı. Kalabalık zamanlarda belli bir noktada aracı park edip belediyenin otobüsleriyle iç kısma gidiliyor.
Apolyont Et Balık Kahvaltı'da kahvaltı yaptık, hem çeşit azdı hem de ürün kalitesi gerçekten çok kötüydü. Kesinlikle gitmeyin. Etrafta düzgün kahvaltı yapacak yer ben göremedim, tavsiyem Gölyazı'ya gidecekseniz kahvaltıya gitmeyin. Meydandaki kahvehanede çay-kahve içebilirsiniz.

Kıyıda ağaçlar gövdelerine kadar suya batmış , direklerin üzerinde pek çok leylek yuvası var leylekler her yerde tipitipler:)
Yollar ise toz toprak içinde, bakımsız, kıyıya ölü balıklar vurmuş ve pis bir koku oluşturuyor. Bu kadar güzel bir yere bakım yapılmaması ,temiz tutulmaması çok kötü. Bursa Merkez'e bu kadar yatırım yapıp buranın göz ardı edilmesine anlam veremedim.
İki saatte kahvaltı edip etrafta turlayıp Bursa Merkez'e geçtik.

































2 yorum:

  1. Ben de Venedik icin elestirel bir yazi yazmistim blogda, hayalkirikligina ugramissin ama cektigin fotograflarda guzel gozukuyor demisti bir cok kisi. Simdi ayni seyi ben dusundum, fotograflara bakinca ne guzel yerlermis dedim :) Ama disi seni ici gezeni yakar diyorsun :D Merak ettigim bir yer ama gitmeye deger mi supheye de dusmuyor degilim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bursa'ya gidince uğranabilir ama sadece Gölyazı için gidilmez :\ Bursa'da çok beğendiğim yerler oldu umarım onları da üşenmeyip yazıcam:S Venedik hakkındaki yazınıza tamamen katılıyorum. Yazın gitmiş biri olarak inanılmaz bunalmıştım, bazı yerleri de maalesef pisti çok:( Gidip görmeden fotoğraflara kanıyoruz hep:D

      Sil