15 Ekim 2016 Cumartesi

sonbahar

İlk okuduğum Sarah Jio kitabı.
Filmi çekilsin diye yazılmış adeta.

Hasta olduğumuzda sevdiğimiz herkes her bir kucaklaşmanın, öpücüğün ve dokunuşun sanki sonuncuymuş gibi kıymet verilmesi gerektiğini bilir

Nazlı yarim, yeşil gözlüm, kibirli suratlım, huysuz kızım.
Bu aralar epey uçak yolculuğu yaptım. Daha temmuzdaki Balkan gezisinin notlarını bile yazmadım ki sıra onlara gelsin. Sanırım bu tembellikle bütün kış bunları yazmakla geçer.
Bu fotoğrafı çektikten sonra artık fazla abarttığımı ve bunun bir sonu olmadığını düşünüp her ülkeden sadece bir magnet ve bir shot bardağı almaya karar verdim. Aldığım kararın da arkasında durdum, yeni şehirlere gittiğim halde almadım! almayacağım!

Ağaç ve çiçek bakmak ne zor şey. 


Çoğu zaman bu düşüncedeyim.
Kediler, tatlılar ve bir takım kaçaklıklar 
Hava soğuk olunca evde olmak gibisi yok.
Çok uzun zamandır merak ettiğim Nevmekan'a gittik geçenlerde. Kahvaltının erken saatlerde bitiyor olması ve menünün de çok kısıtlı olmasının haricinde dekorasyon müthiş!
Fatih Akın ve Tim Burton filmleri vizyona girince sinemada izlememek olmazdı.Kitaptan uyarlama iki filme de bayıldım.


Çok doğal ve sade bir film. Hayatta her zaman inişler ve çıkışlar vardır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder