21 Temmuz 2019 Pazar

yaz ortası


Önünden geçerken her seferinde camdan mutfağındaki karmaşayı görüp epeydir gitmek istediğimiz Moda'da bulunan Pazar Gastrogaleri'de kahve-tatlı keyfi yaptık.  Tatlı bir mekan.





Yağmurlu bir günde Kuzguncuk-Çengelköy-Otağtepe-Kanlıca gezisi yaptık. Serin hava inanılmaz iyi geldi.






Bu hafta sonunu evde geçirince herkesin çok beğendiği Stranger Things'in 8 bölümden oluşan 1. sezonunu izledim.Güzeldi ama çok fazla bilim-kurgu sevmediğim için devamını izler miyim bilmiyorum. İkiru masa başı iş yapan özellikle kamuda çalışan herkesin izlemesini önerdiğim çok etkileyici bir film. 
Asabiyim Ben bir anlık sinir ve öfkenin hayatımızı nasıl değiştirebileceğini gösteren 6 kısa filmden oluşuyor. Tavsiye ederim
Bu aralar kitap okuyamıyorum. Ara ara İlberciğimin önerilerini açıp okuyorum.Neye elimi atsam biraz okuyup kenara koyuyorum.Bitirmem gerekenler epey fazlalaştı.

2 yorum:

  1. Stranger Things'te saçmalıklar yok değil ama karakterleri iyi oturtmuşlar ve işin içinde 80'ler var ya, o yüzden sevdim :) İnsan özlüyor karakterleri:) Bir dizi için başarı kriterlerinden biri benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de 80'ler döneminde geçtiği için sevdim:) Dizinin müzikleri, kıyafetleri, dekorasyonları, saçlar başları çok iyi.

      Sil