2 Temmuz 2019 Salı

seyirlik









Aslında bu ara pek film izleyemiyorum. Bu filmler genelde mayıs- haziran başı dönemde izlediklerim. İyi Bir Yıl ütü yaparken izlediğim iyi hissettiren Provence'de rüya gibi bir evde geçen bol şaraplı filmlerden. Çernobil faciasının en çok etkilediği ülkelerden biri olan Bulgaristan'da 86 yazında Karadeniz'e deniz tatiline giden cesur yürekli bir ailem var. Tabi ki olayın iç yüzünü öğrenmek için ben de Çernobil furyasının içinde kendimi buldum. Mayıs başında Çernobil patlamasını araştırırken internette dizinin ilk çıktığı gün keşfeden kocama sevgiler!
The Handmaid's Tale birinci sezonunu izlemeyi ancak başarabildim. İkinci sezonu izlemeye yüreğim dayanır mı bilmiyorum.
96 yapımı Eşkıya gibi Türk sinemasının en önemli filmlerinden birini otuzumda ilk kez izledim.
Trumbo yepyeni şeyler öğrendiğim biyografik dönem filmlerinden. İzleyin.

4 yorum:

  1. The Handmaid's Tale'i izleyen ve beğenen çok oldu, ödüller aldı, klasikler arasına girdi vs. ama ben hâlâ izlemedim. Sebebini de bilmiyorum, nedense kararsızım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı sahnelerde insanın yüreği dayanmıyor gerçekten :( Rahatsız edici ama izlemeden de edemiyorum.

      Sil
  2. Çernobil bir efsane yapım olarak yerini aldı sanırım.. Handmaids tale içim parçalasa da devam ediyorum, tavsiye ederim.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çernobil dizisi kesinlikle pek çok insanın hiç önemli görmediği bir olayın bilinirliğini artırdı.Handmaids Tale in devamını ben de daha fazla izlemeden duramayacağım sanırım:)

      Sil