13 Kasım 2016 Pazar

ankara-istanbul ve ruh halleri

Neden bilmiyorum ama bu aralar pek keyifsizim. İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor, zaten de yapmıyorum. Geçen hafta düğün için Ankara'ya gittik, Kpss döneminde kurum sınavlarına gidip gelmekten iyice soğuduğum şehir, parklarını gezip aheste dolanınca, hava da iyi olunca biraz olsun gözümde sevimsizliğini yitirdi. Kurtuluş Parkı ve 50. Yıl Parkında insan yoktu yahu! Tam olarak aradığım ve özlemini çektiğim şey! İstanbul'da olsa silme insan yığınından oturacak yer bulamayız. Sokaklar boş, sessiz. Allah'ım İstanbul'un nüfusu da şu kadar olsa ne güzel olurdu dedim. Yine de Ankara'nın en güzel yanı Yahya Kemal'in dediği gibi İstanbul'a dönüşüydü. Üzgünüm ama şehirde her zaman bir kasvet ve yapaylık hakim☹ 


 Düğün meselelerine gelirsek, son haftalarda bolca düğüne gidip iyice bu olaylardan soğumanın ötesine geçtim. Milyarları balo salonlarına sırf gösteriş olsun diye vermeler, yok kına gecesinde klişenin dibine vurup rengarenk şarkısı eşliğinde renkli tüllü etekle dönmeler, herkes yemek yerken çiftin pasta kesip birbirine yedirmesi, ay resmen nişanlandık vs kartonetleriyle foto çekilmeler, baş harf balonları.. Off  diyorum her şey, herkes aynı. Sürekli daha fazla abartma, benimki en en en ... yarış hali.
Romada Aşk tam bir zaman kaybı, Josephine kafa dağıtmalık, Yusuf ile Kenan moral bozucuydu.





En iyisi minnoş kedilere tutunmak, haftasonu neşesi bulmaktı. Çengelköy Maia' da çikolataya doydum , enerji depoladım, yarın metrobüse binme yarışında ön saflarda hazır olacağım. Daha az kalabalık şehirlerde yaşamayı ve az insanla muhatap olmalı günler diliyorum öncelikle kendime.

6 yorum:

  1. Resimler çok güzel. Gri şehir Ankara' da 11 yıl yaşadım. İstanbul' a sık sık gidip geliyorum. İki şehir aynı cümle içinde bile kullanılmaz:)

    YanıtlaSil
  2. Ankara'mızı sevmemenize üzüldüm. Bizler için kutsal şehirdir. İstanbul güzel şehir ama ne zaman gitsem şehir üstüme yürüdüğünden ilk vasıta ile ayrılmaya çalışırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul gerçekten artık herkesin üstüne üstüne geliyor maalesef:( Ama nüfusu Ankara kadar olsa işte o zaman şehrin güzelliğini yaşardık:(

      Sil
  3. Düğünler, nişanlar, kınalar ve hatta ben de bir ekleme de bulunayım baby shower'lar hakkındaki fikirlerinize tamamen katılıyorum. İyi ki diyorum biz evlenirken ve oğlum doğduğunda yoktu böyle abartılar. Olsaydı da yapmazdım muhtemelen ama bir yandan tuhaf kaçacağını da düşünürdüm herhalde. Malum mahalle baskısı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet bir de baby shower'lar ve abartılı doğum günü kutlamaları var. İnşallah ilerde ben de tüm bunları en abartısız ve basit haliyle atlatırım:)

      Sil