9 Ocak 2016 Cumartesi

şeftali kokan bir yaz

Kitap okuyabilme konusunda çok zayıfım. Yatmadan elime kitap aldığımda ilk sayfadan uyuya kalıyorum. Yolda midem bulandığı için kitap okuyamıyorum. Tembelliğime o kadar yenik düşmüş, internete bağımlı olmuş durumdayım ki sadece tamamen kitap okumak için çok fazla zaman yaratamıyorum. Bu seneki en çok istediğim şeylerden biri de bu duruma bir son verebilmek.
Şeftali Kokan Bir Yaz edebi hiçbir beklentim olmadan sırf sayfaları enfes koktuğu ve kapağını çok beğendiğim için aldığım bir kitaptı. Bana ortaokul, lise zamanlarımı, özellikle yaz tatillerimi anımsattığı için sevdim bu kitabı.Dünyanın ve hayatın karmaşıklığını çok fazla sorgulamadığım, dert edinmediğim daha masum ve güzel günlerdi.

1 yorum:

  1. Bende yeni sipariş verdim bu seriyi :) Merakla kargodan gelmesini bekliyorum :) Blogunu çok sevdim takipteyim canım bana da beklerim :)
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil