6 Kasım 2015 Cuma

Üniversitedeki ilk senelerime geri dönmüş gibiyim. Okula gitmez evde çılgınlar gibi film izlerdim. 
Şimdi öyle bir fırsatım olmasa da yolda geçirdiğim zamanı değerlendirmek için telefona hafta sonundan filmleri atıp neredeyse her gün bir film izliyorum. 
 Magic in the Moonlight klasik bir Woody Allen filmi , suratımızda tebessümler bırakan.
5 to 7 yi de pek sevdim. Evli bir kadın ve roman yazmaya çalışan kendinden yaşça küçük bir adam her gün 5den 7 ye kadar zaman geçirip gitgide birbirlerine daha da aşık olurlar.


Animasyonlar en sevdiğim^-^İkisine de bayıldım.


Sonunda büyük bir şaşkınlık yaşadığım mutlaka izlenmesi gereken Omar.
İzlerken beni mahveden Amerikanın Irak'ı işgalinden önceki süreçte Iraktaki çocukları anlatan Kaplumbağalar da Uçar. Savaşın ne kadar berbat bir şey olduğunu bir kez daha görüp hayatımıza şükretmemize sebep olan filmlerden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder