15 Kasım 2015 Pazar

neler izledim




Dünya'nın tüm zamanda yolculuklarını yapsan bile, seni sevmeyen birinin sevmesini sağlayamazsın.


t: ne iş yapıyorsun?
m: bir yayınevinde okuyucuyum.
t: olamaz! hayatını okuyarak mı kazanıyorsun?
m: evet, doğru, okuyorum.
t: bu harika. "hayatını nasıl kazanıyorsun?" sorusuna "nefes alıyorum." demeye benziyor. "nefes alıcıyım, nefes alarak para kazanırım."



En sevdiğim romantik filmler arasında yerini aldı About Time. Sıcacık sempatik ötesi bir film. Evliliklerine, ailelerine, ilişkilerine bayıldım , Hayattaki her günümüzü son günümüz gibi düşünüp yaşamak gerek de pek mümkün olmuyor.


Arkadaşlar arasında 40 yaşına kadar evlenemezsek bari ikimiz evlenelim de çocuk yapalım türünde çevrilen muhabbetin gerçekleştirilip sonunda tabi ki mutlu sona bağlanan film.  Çocuk sahibi olmayı düşünürken izleyip fikrinizden vazgeçebilirsiniz :D
Eğlenmelik hafta sonu filmi. İnternette tanışan çiftimiz yoğun kar yağınca evden çıkamayıp iki geceyi birlikte geçirip her zamanki gibi birbirlerine aşık olurlar. Ayrıca çeşitli konularda son derece öğretici film :)
İzlerken fena darlandığım filmlerden biri. Küçücük yalanlar sonunda çapraşık saçma sapan bir hale gelebiliyor.
 Yolda yürürken yanımdan geçen insanların hayatlarını hep merak ederim. En çok da kötü durumdaki insanların. Çöpte Dostoyevski Buldum kağıt toplayarak hayatını kazanan bir adamın okuduğu kitaplarla nereden nereye geldiğini,  hayatının nasıl değiştiğini anlatan bir belgesel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder