19 Kasım 2015 Perşembe

acelesi olanlar

Geçenlerde aldığım iki kitabı karıştırırken gördüm ki kenarda köşede kalmış filmleri izleyip kitapları okurken çok fazla klasik olanları pas geçmişim. Madem film izleme fırsatım epeyce oluyor hemen bir iki tane klasik filmi izlemeliyim dedim. Tesadüf arka arkaya izlediğim iki filmin türü  de gerilim oldu. İkisini  de çok beğendim. İnsan psikolojisiyle ilgili filmlere ve kitaplara her zaman bayilmisimdir. İnsanların pek çok konuda asla değişmeyeceğini , ruhsal rahatsızlıkların da hafif ya da ağır olsun çok fazla degisemeyegini, düzelmeyecegini  düşünenlerdenim.   
Ailesi ve iş arkadaşları tarafından gayet normal olduğu düşünülen, aklı başında, düzgün bir insan izlenimi verip aslında çok ciddi ruhsal problemleri olan veya her saniyesi yalan dolan dolu, paranoyak ruhlu, hastalıklı  insanlarla dolu etrafımız. Hergün yeni bir tiple karşılaşıyor ya da etrafımdakilerden dinliyorum. Türlü türlü aldatma , yalan söyleme, olmayan şeyler uyduranlarin hikayeleri. Teknolojinin  gelişmesiyle bu insanların işleri daha da kolaylaştı. Çoğu da boş beleş yaşayan tipler, kendilerini internet üzerinden tatmin ediyorlar. Özellikle son zamanlarda ise  önünden bir kadın geçerken arkasından hayatında hiç bir şey gormemiscesine bakan adamları hergün görmekten bıktım usandım artık tiksintiden başka bir şey  hissedemiyorum pek çok insana karşı.  Allah hepimizi hayırlı insanlara rast getirsin . Filmler mükemmel izleyin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder