29 Nisan 2015 Çarşamba




Aslında çok uzun zaman önce izlediğim filmler:

L'extravagant voyage du jeune et prodigieux T.S. Spivet ve The Grand Budapest Hotel.

İkisine de bayılmıştım.Yaratıcılığın sınırlarının zorlandığı iki filmi de mutlaka izleyin.
Yusuf Atılgan'ın Anayurt Oteli kitabını okumamın üzerinden beş seneden fazla oluyor.İzlerken yine o kasvetli ruh haline büründüm.İnsan psikolojisi, yalnızlık üzerine filmleri seviyorsanız Türk sinemasının klasiklerinden olan bu filmi izleyin aksi halde kitabı da okumamışsanız sıkılmanız mümkün.
Ferhan Şensoy'un 1987 den beri ev sahibesi orkinos hanım, avukat tayfun, mahalle bakkalı, bakkalın aptal çırağı, güncel politikacılar, devlet yöneticilerini de katarak oynadığı tek kişilik oyunu izledik geçenlerde.
Gazete okuma kısımlarında epey eğlendim.


Şahane İstanbul manzarasının tadını çıkarabileceğiniz mekan olarak  iyi olmasa da  o taraflardaysanız bu manzaraya bakarak bir çay içebileceğiniz bir yer Mimar Sinan Teras Cafe Böyle manzaraya böyle özensizlik yakışmasa da.
Uzun zaman sonra mutfağa girip tatlı yaptım. Meşhur magnolia yı denemesem olmazdı.İnternetteki tariflerden şunu seçtim pek de güzel oldu:) Deneyin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder