2 Mayıs 2020 Cumartesi

yılgınlık ve bahar

Sanırım hepimiz evde olduğumuz süreçte ekmek, lavaş, pide, gevrek, pizza, hamburger, türlü hamur işi ve tatlılar yapmaya doyduk. Süreç normalleşse de marketten aldığımız hiçbir şeyi yıkamadan buzdolabına tıksak. Geçen hafta dayanamayıp yürüyüş yaptığımız bir gün yolumuzu Bahariye'ye  uzattık. Herkes havanın sıcaklığından kendini dışarı atmıştı. Yaşar Usta'dan dayanamayıp dondurma bile aldık. Kendimizi Allah'a emanet ettik. Her yerde mor-pembe bahar çiçekleri açmıştı. Benden önce biri koklamış mıdır diye koklayamadım bile. Banka oturup geleni geçeni izlemek istedim onu da yapamadım. Bazen gerçekten çok yılmış ve karamsar hissediyorum. Nisan ayına dair ne planlarımız vardı. İzmir'e bari gidebilseydik :( 

Uzun zamandır kitap okumaya konsantre olamıyordum. Geçen hafta ekrana bakmaktan da usanınca içimi bir kitap okuma aşkı sardı. Hiç yormayan sürükleyici üç kitap bitirdim. 

 Aslında bu ara Downton Abbey izliyorum ama altı sezon olduğu için araya başka şeyler giriyor.Genelde yormayan şeyler izlemeye çalışıyorum. Araya eski sezonlarını izlediğim yeni sezonları çıkan dizileri de serpiştiriyorum.

İki senedir açmayan çılgın bu sene iki çiçek açıyor 🧡
Ayşegül Aldinç çok severim. Arka arkaya defalarca şu şarkıyı dinlerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder