10 Mart 2015 Salı

kırık bir aşk hikayesi


- Beni niye Fuat’la evlendiriyorsunuz?Birbirimizi sevmiyoruz ki.
- Münakaşa mı ettiniz?
- Keşke etsek. Bana aldırdığı bile yok.
- Anlayışlı olmayı öğrenmelisin. Fuat herkese karşı kayıtsızdır. 
- Ama niye anne?
- Böylesi gerekiyor da onun için. Erkekler çocuk gibidir, babanın da ne hırçınlıkları vardı. İlk yıllarda çok zorluk çektim. Fedakarlık hep bana düştü. Bak şimdi, her şeyimiz var. Seni istediğimiz gibi yetiştirdik, mal mülk her şey.
- Fuat beni sevmiyor.
- Sever, sevmez olur mu hiç? Baban da öyleydi. Sonra birbirimize alıştık.Mutluyuz, zenginiz, itibarımız var. Siz de öyle olacaksınız. Niye sevmesin seni? Hayattan başka bir şey beklenmez ki kızım.

****

Fuat: Evliliğe karşı mısın?
Aysel: Hayır. Birbirini sevmeyen karı kocalara karşıyım, mutsuz çocuklara,sevgisiz evlere karşıyım.

****

- Belgin’le evlenmicem.
- Nerden çıktı bu?
- Anlaşmamıza imkan yok.
Saçma!
- Belgin’i karım gibi düşünemiyorum. Başka dünyalarda yaşıyoruz. Her şeyimiz farklı.
- E evlenmediniz ki daha.
- Hissediyorum.
Saçmalıyorsun!
- Ayrılmak zorundayız, başka birini seviyorum.
Ne yani, aşk yüzünden mi? Bütün aşklar 3 gün sürer. Aklını başına topla, severim seni. Hayatta önemli olan şey çalışmaktır, kazanmak için çalışmak.

”- beni hiç hatırladın mı? 
- …
- ben seni hiç unutmadım.
mutluluk yanımızdan gelip geçti!” 




İzlediğim en iyi Türk filmlerinden.Harika da bir müziği var.
Ayvalık'a gitmek istedim yine.
İnanılmaz sade, naif bir film.
Toplum düzeninden ,çoğu zaman insanların değer yargılarına göre hareket etmek zorunda olmaktan, özellikle küçük yerleşim yerlerinde hiçbir işleri olmayan sürekli insanları eleştiren, dedikodu yapan hemcinslerimden bir kez daha nefret ettim.
Çıkar evlilikleri yapanlar, sırf yalnız kalmamak için biriyle tanışıp doğru düzgün tanımadan hemen evlenenler...Hayat çok tuhaf, ne yaşayacağını kestiremiyor insan çoğu zaman.O yüzden hiçbir şeyi eleştirmemek gerek.
Hayatlarımızdaki insanların  değerini bilmek, kırık bir aşk hikayemiz olmaması dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder