28 Kasım 2013 Perşembe

3film


Filmde çocuklar yetişkin gibi yetişkinlerse çocuk gibi.
12 yaşında iki çocuğun birbirine aşık olup, Sam'in yaz kampından kaçması sonrası yaşananları izliyoruz.
Pastel tonlarındaki çekimiyle, dekor ve kostümleriyle ben filmi sevdim.
Yine de pek çok kişiye göre sıkıcı gelebilir,.


Gerçek hikayeden alınan filmleri severim. Argo da onlardan biri. 
Ancak insanın gözüne sokarak bu kadar yanlı yapılmamalı. Gene de heyecanla izlediğim gerçeğini değiştirmez.

Evde sıkıntıdan patladığım bir zaman diliminde izlediğim filmlerden biri daha.
Güzel kadınlar, yakışıklı erkekler, muhteşem evler koyarak tabi ki kadınların izlemesi için klişelerle dolu bir film yapılmış.
Evlenmek için yanıp tutuşan kadınlar, ne yapması gerektiğini sürekli kitaplardan  okumalar falan.Bunca yıllık hayatımda bir kere üzülünce, depresyona girince kovada satılan dondurmalardan yemişliğim yok.
Erkeklerin her daim bir kaçamak peşinde oluşu(bu doğruyu yansıtıyor ) kızların adamlarla aynı uçağa binip görülmemeleri, evlenme teklifi alınca başardım başardım diye hoplamalar zıplamalar...
Zaten ben de düğünüme Ajda Pekkanı çağırmak istiyordum, iyi oldu düğünlere gittiğini öğrendiğimiz.Peh!

2 yorum:

  1. Moonrise Kingdom çok beğendiğim bir filmdi... Arog izlemek bile istemedim. Romantik Komedi Bekarlığa Veda da ise eğlenmiştim ,hatırladığıma göre...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lale hanım sizin izlemediğiniz film yok zaten. İdolümsünüz bu konuda:)

      Sil