29 Nisan 2013 Pazartesi

que sera sera

Adaya gitmeyeli aylar olmuştu.
Ada insanı her zaman mutlu eder ya!
Yine bir 23 nisanda  Aya Yorgiye gidip dilek dileme gününde, sabah erkenden kalkıp 7 bile olmadan motora biniyoruz ve Büyükadadayız.
Sabahın o hafif serinliğinde çok da fazla gürültü olmadan yürümek kadar keyifli şey var mı!



huzur

his






İnsanlar ellerinde makara hiç konuşmadan,  hatta çıplak ayakla yokuşu tırmanırken ben yine  işin gırgırındayım.
Ben de ciddi bir huşu içinde dilekler dileseydim sonum böyle olmazdı belki de!


Hepsinden alsa mıydım acaba bir işe yararlar mıydı? 


Bir kaç bir şey yazıp biz de kutuya atıyoruz.
Benim için önemli olan sadece bu eğlenceli olayın içinde yer almak, yoksa olacak olan zaten oluyor zaten dilediğim şeyleri de aklımda bile tutamıyorum.
Dallarla,küp şekerlerle yapılmış evler, arabalar.
Yavrum yazık biri Galatasaray lisesi yazmıştı şu dileklerin arasında, görsem konuşacaktım başka dilek dile hakkını böyle şeyler için harcama diye.







Bir gün tek başıma adaya gidip arasokaklara girip çıkıp kaybolasım var.



Tesadüfen keşfettiğimiz çok güzel bir yer:Ada Kahvaltı.
Karpuz reçeli, bahçedeki turunç ağacından yapılmış reçel, üç biberli çökelek... hepsine bayılacaksınız.Mutlaka gidin!
Maden Mahallesi, Akdemir Sokak No:6, 34970 Büyükada



Oralarda takılan sevimli Turunç'a da benden selam söyleyin.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder