27 Ocak 2012 Cuma

snow in istanbul

soğukta dışarıda zaman geçirmeyi pek sevmesem de bugün kadıköy-moda hattında kısa bir yürüyüp gelelim dedik ve donarak kendimizi eve attık.ege çocuğu olarak kara pek alışık olmadığımdan  her yeri bembeyaz görmek beni çok mutlu eder.
moda sahiline sessizlik hakimdi bugün  kimsecikler yoktu.

dışarıda yağan karı camdan izleyen meraklı bir kedi kadın:) 
daha önce bellevillde randevu ve iluzyonist filmlerini izlediğim fransız yönetmen  Sylvain Chomet'nin
la vielle dame et les pigeons'u izledim.20 dakikalık kısacık bir film.çizimler yine müthiş!

ve günün benim için en güzel sürprizi birazşöylebirazböyle blogunun yazarı Banu Hanım'ın düzenlediği çekilişten son anda kazandığım kitabım:)
normalde bu tarz şeylerde hiç şansım yoktur bu yüzden katılmam bile ama ödül kitap-dvd olunca dayanamıyorum.
o gün epey şansım yerindeydi her ne hikmetse:) kendisine burdan bir kez daha teşekkür ediyorum. 
çok mutlu etti beni bugün!
bir an önce okumak için sabırsızlanıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder