14 Eylül 2011 Çarşamba

“Onu ilk kez gördüğümde yaşantımda çok önemli bir yer tutacağını sezmiştim.
Bu tıpkı,bir filmin daha ilk karesinden bütününü kavramak,sonunu tahmin etmek gibi bir duyguydu.
Onu ilk gördüğümde bundan böyle artık benim için çok önemli olacağını sezmiş ve ürkmüştüm.
O andan başlayarak yaşantım değişecek,artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı.
Bunu nasıl güçlü hissettiğimi ve sarsıldığımı iyi hatırlıyorum.fakat elimden gelen hiçbir şey yoktu.
Çünkü güçlü bir çekim alanının etkisine girmiş,büyülenmiştim.bütünüyle tuhaf olarak tanımlanacak bir zevkle bu albeniye kapılmıştım.
Tamamen kendi isteğimle ve tamamen “ben” oluşumla ilgili olarak.”
                                                                                                                            Kumral Ada Mavi Tuna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder