19 Şubat 2011 Cumartesi

la fille sur le pont


Marianne Faithfull-Who will take my dreams away


Tindersticks- Another night in 

SING, SING, SING" BY BENNY GOODMAN-




Noro Morales Perfume de gardenias






"sana bir hikâye anlatacağım. uzun zaman önce caddenin çift tarafında oturdum, 22 numarada. karşıdaki evleri seyrettim. daha mutlu insanları düşündüm. odaları daha güneşliydi, partileri daha eğlenceli. ama aslında odaları daha karanlık ve küçüktü ve onlar da karşıdaki evleri seyrettiler. çünkü, biz şansı hep sahip olmadığımız şeyler olarak 
düşünürüz."

"kötü yollar yoktur, kötü rastlantılar vardır" 


-istasyonda bekleyeceğim. eğer gelmezsen, gittiğini anlarım.
-nereye gittiğimi?
-diğer tarafın daha iyi olup olmadığını görmeye.



+ ee?
+ hayatta mıyız?
- hayır, cennete gittiğimizi hissedemiyor musun ?
+ hayal ettiğim gibi değil.
- çünkü saat geç. her yer kapandı.



en güzeliyse şuydu bence:


-Geleceğini nasıl görüyorsun Adèle ?
-Bilmiyorum. Küçükken tek istediğim büyümekti. Mümkün olduğunca çabuk. Ama bütün bunların anlamını bilmiyorum. Artık. Yaşlanıyorum. Geleceğimi büyük bir istasyonun sıralarla ve banklarla dolu bir bekleme odası gibi görüyorum. Dışarıda, kalabalık insan grupları beni görmeden koşuşturuyor. Hepsinin acelesi var. Trene yetişiyorlar, taksi tutuyorlar; gidecek bir yerleri var, buluşacak birileri. Ve ben oturmuş bekliyorum.
-Neyi bekliyorsun Adèle
-Bana bir şeyler olmasını
.



kısa ve güzel film ancak türkiyedeki sahnelerde fazla ezan sesi yada göbek havası müziği, ziller, zurnalar vardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder