19 Ekim 2015 Pazartesi

"bunlarin hepsinin bir gun hikaye olacagini biliyorum. fotograflarimiz mazi olacak ve hepimiz birilerinin anne babasi olacagiz ama simdi bunlar hikaye degil, yasaniyor. iste buradayim ve ona bakiyorum. cok guzel gorunuyor. gorebiliyorum. kendinin uzucu bir hikaye olmadigini bildigin an bu. hayattasin."
“Kendime soruyorum da, neden ben ve sevdiğim insanlar bize değersizmişiz gibi davranan kişileri seçiyoruz?
Çünkü, hak ettiğimizi sandığımız aşkı kabul ederiz.”

Kabullenmeyin. Sizi hak eden çok daha iyi kalpli,dürüst, düşünceli,güvendiğiniz ve hiçbir şey yapmasa bile yanında durduğunuz her saniye huzur bulabileceğiniz, mutlu olabileceğiniz 'doğru' kişiyi arayın. O kişiyi bulduğunuz zaman içinizde herhangi bir şüphe vs kalmıyor, sürekli kendinizi sorgulamayı bırakıyorsunuz emin olun.Bazı açılardan kendimi çok şanslı görüyorum tamam kabul.Ama sadece bazı konularda ayrıca bugünlere gelmek kolay olmadı tabiki:)Filmi pek beğendim.İzleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder