6 Ocak 2014 Pazartesi

patch adams

" şimdi ne olacak? evet, bunu yapabilirim. ikimiz de beni durduramayacağını biliyoruz. bana cevap ver, lütfen.. bana ne yaptığını söyle. hadi mantık yürütelim. insanı yaratıyorsun. insan, inanılmaz derecede acılar çekiyor. insan ölüyor. belki insanı yaratmadan önce biraz daha fazla plan yapman yerinde olurdu, değil mi? yedinci günde dinlendin. belki o günü, merhamet üzerine çalışarak geçirmeliydin. biliyor musun? buna değmezsin. "
Tam olarak hayalimdeki şey*-*




Neruda'nın filmde geçen güzel şiiri:

seni bir tuz gülünü, sarı yakutu ve alev saçan
oklu karanfili severcesine değil:
karanlıkla ruh arasında gizli severim
nasıl seversek gizemli şeyleri

çiçeğinin ışığını içinde saklayan
yeşeren fidan gibi severim seni,
senin aşkınla yaşar gövdemde, loş,
ve topraktan yükselen birikmiş koku.

nasıl* ne zaman? nerde? bilmeden severim seni,
dönüşü yok, gururu yok, sorunu yok sevdamın,
böyle severim seni, aşkı böyle bilirim.

böyle severim seni, ben sen iken, sen ben iken
göğsümde elin benim olacak kadar yakınken
gözlerin ben uyumadan önce kapanırken...

 Güzel film.İzleyin!

3 yorum:

  1. Patch Adams, yıllar evvel izlediğim çok çok beğendiğim bir filmdi.Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) özellikle sağlık sektöründe çalışanlar mutlaka izlemeliler.

      Sil
  2. Uzun zaman oldu izleyeli şimdi görünce yüzümdeki gülücüklere engel olamadım :)

    YanıtlaSil