26 Temmuz 2011 Salı

à bientôt paris!







o arabada bende olmak istiyorum! disneylanda gitmek istiyorum!!




bayıldım ben bu dükkana. içinde minik minik bir sürü oyuncak, zımbırtı satılıyor.tepeden bana bakan tintin yerim seni :)










dükkanların tabelaları ve vitrinleri hep çok güzel ve özenli. görsel olarak hemen ilgi çekmeyi başarıyorlar. keşke türkiyedede böyle olsa. pasajlarda da yine çok tatlı dükkanlar var. işte iki güzel pasaj:

















parisin en eğlenceli süs havuzu-fontaine Stravinski


jardin du luxembourg- en güzel dinlenme noktası. köşeli ağaçlarını seviyoruzz!









parisin en ünlü kitabevi.seni görmüş olmak bile mutluluk verici.hep merak ettiğim, görmek istediğim bir yerdi. 
evet evet! bir de bu var tabi:http://en.wikipedia.org/wiki/El_Ateneo

akşam 11 de eiffelde ışıl ışıl görsel şölen.  seviyoruz seni paris!     yine görüşelim. ama arayı artık bu kadar açma olur mu?                 au revoir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder