4 Mayıs 2010 Salı

serseri mayınlar

uzun zamandır bir filmde bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum.resmen aylardır şu filme gidicem diye öldüm bittim sonunda gerçeğe dönüştürebildim:)
beklediğim kadarda güzel çıktı fakat ortada kalan şeyler alamadığım cevaplar var hala.
filmden çıktıktan sonra iştahım fena halde açılmıştı, suratımda kocaman bir tebessüm vede aklımın içinde filmdeki şahane müzikler vardı.
italyada makarna üreticisi geniş bir aileyi konu ediyor film. eşcinsel olduğunu ailesine açıklayamayan romada işletme okuyorum diyip edebiyat okuyup kitap yazan küçük çocuktan önce büyük olanın gay olduğunu açıklamasıyla babanın kalp krizi geçirişi ve ardından gelişen olaylar.
romadan gelen arkadaşlar ve onların denizde yaptıkları dans, babanın çocuğunun küçüklük resimlerine bakıp bakıp ağlama halleri, büyükannenin makyajını yapıp tatlıları büyük bir iştahla yiyerek intihar ediş sahnesi
gerçek hayatta iki oğulun değil ama babanın eşcinsel oluşuda şahaneymiş doğrusu:D
Mutlu olmak istiyorsan baskalarinin sana dayattiklarini degil kendi istediklerini yasaman gerekir
“Normal mi? Ne kadar kötü bir kelime!!!”
filmden sonraki ruh hali: italyanca öğrenmek için yanıp tutuşan bünye, hızlı ötesi ve psikopatca araba kullanma isteği:D yeni üretilmiş makarnayı tatmak,
italyayı görmek için çıldırmak!
bayıldım herkes izlemeli ferzancığım şahaneler yaratmış yine:D

Mine Vaganti / Loose Cannons (2010) - Behind the... ciwciwdotcom

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder