1 Ekim 2011 Cumartesi


friends with benefits-epeydir konuşulup duruyordu; bende daha farklı, orjinal bir şeyler bekleyerek izledim filmi ama mevzu yine aynıymış.ipadle incile el basma sahneleri ve flashmob sahneleri hoşuma gitti, çok da farklı bir şey yok.
kavşak-oyuncular haricinde hiç bir güzel yanını göremediğim film.ne senaryo,ne görsellik ne de bir kurgu.
kağıt-konusu; hepimizin yakındığı devlet dairelerinde geçen zamanlar, uğraşlar, bürokratik sorunlar.çekilmiş olmak için  çekilmiş,olmamış bir filmdir bana göre.cihangirin yarısına sahipken böyle şeylerle uğraşıyor ya yönetmen şahıs ah pek gülüyorum.olmuyor işte olmuyor.
los amantes del circulo polar- valiente!(cesur ol)
everlasting moments-artık fotoğraf çekerken pif paf puf demek geliyor içimden.nefis bir film.
bal-sütü henüz izlemedim ama  yumurtadan sonra pek güzel geldi.böyle filmlerden sonra her seferinde gidip karadenizde sessiz sakin günler geçirme isteğim depreşiyor.yalnız şöyle bir şey var; o nasıl bir sınıftır yahu! yaramazlık yapan yok, gürültü yok.bir de yusuf okuyamadıkça benim burda içim acıdı.
some like it hot-ben sanırım daha önce marilyn monroe filmi izlememişim.bu filminde bir kaç tane türk filmi uyarlaması varmış izlerken farkettim.eğlenceli zaman geçirme filmlerinden.monroe hakikaten tam bir sugar!:)
the cook,the thief, his wife and her lover-bu filmi izlemek sağlam bir mide ister.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder